Automatyczna archiwizacja danych w chmurze

Logo Xopero

Instalacja 0 zł
Bezpłatna licencja na 14 dni

Xopero Cloud dla Twojej Firmy

Xopero to zaawansowane rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych w chmurze, które pozwala na nielimitowane zabezpieczenie komputerów, baz danych oraz serwerów fizycznych i wirtualnych.

Daje możliwość wykonywania backupów oraz posiada centralne zarządzanie wszystkimi krytycznymi danymi. Pozwala na monitorowanie oraz zdalną konfigurację kont użytkowników i aplikacji. Teraz możesz łatwo backupować i odzyskiwać pliki, bazy danych, konta pocztowe, środowiska fizyczne oraz wirtualne i Microsoft System State.

Chmura Xopero

  • Dane przechowywane są w polskiej chmurze.
  • Zabezpieczenie całej infrastruktury w firmie (komputery, serwery, maszyny wirtualne).
  • Centralnie zarządzane.
  • Prosta instalacja i konfiguracja.
  • Panel użytkownika.
  • Intuicyjny interfejs.
  • Polski support.

Xopero Cloud Personal dla Twojego komputera

Xopero Cloud Personal dla Twojego komputera to system do tworzenia kopii zapasowych w chmurze, dla pojedynczego użytkownika obsługującego do 5 komputerów.

Xopero Chmura Personal

  • Dane przechowywane są w polskiej chmurze.
  • Zabezpieczenie komputerów (laptopy, komputery, smartfony).
  • Zabezpieczenie danych dla klientów personalnych oraz firm 1-osobowych.
  • Prosta instalacja i konfiguracja.
  • Panel użytkownika.
  • Intuicyjny interfejs.
  • Polski support.

Kluczowe funkcje XOPERO:

  • Najwyższy poziom bezpieczeństwa Twoich danych i zgodność z dyrektywą RODO.
  • Harmonogram archiwizacji– możesz zaplanować konkretną datę i godzinę wykonywania kopii zapasowych. Wszystkie kopie zapasowe są wykonywane automatycznie.
  • Szyfrowanie AES 256 i SSL – bezpieczeństwo Twoich danych gwarantuje AES 256, za pomocą którego pliki są szyfrowane jeszcze zanim zostaną wysłane na serwer.
  • Backup przyrostowy i różnicowy – przesyłanie tylko zmienionych bloków plików pozwala skrócić czasy wykonywania kopii oraz zmniejszyć obciążenie transferu.
  • Wersjonowanie – szybko przywrócisz wybraną wersję pracy na pliku. Decydujesz ile wersji ma być przechowywanych.
  • Disaster recovery – Xopero umożliwia kompleksowe zabezpieczenie całego środowiska biznesowego.
  • Mobilność – dostęp do plików z każdego miejsca na świecie, 24 godziny na dobę.
  • Synchronizacja – dla Twojej wygody dane są automatycznie przesyłane na wszystkie urządzenia z zainstalowaną aplikacją, są więc zawsze na wyciągnięcie ręki.
  • Deduplikacja danych – pozwala zredukować zajmowaną przestrzeń oraz czas wykonywania backupu.